domeinnaam nog vrij?
Webhosting | Support | dutchwebhosting.nl

Dutchwebhosting Support

Lees altijd eerst de pagina Nieuws en de FAQ pagina voordat u een ticket aanmaakt.
De meest voorkomende vragen worden daar reeds beantwoord, meldingen worden gemeld onder Nieuws.


Staat u vraag niet vermeld in de FAQ en onder Nieuws staat geen melding die betrekking heeft op uw vragen en/of problemen, dan kunt u het beste een support ticket aanmaken via ons support ticket systeem die u kunt bereiken via de volgende url: www.helpburo.eu heeft u zich hier nog niet aangemeld als gebruiker dan dient u zich eerst aan te melden met uw naam en geldig/werkend e-mail adres, vervolgens ontvangt u op dit e-mail adres na het registreren een bevestigings e-mail hierin staat een bevestigings link die u dient te accorderen, daarna heeft u toegang tot het support ticket systeem (binnen uw eigen support account) en kunt u indien nodig een support ticket aanmaken.

Vergeet u niet uw gegevens zoals; domeinnaam/reseller account/server VPS of DPS te vermelden en een DUIDELIJKE OMSCHRIJVING te geven van de problematiek die u ervaart!

In het support ticket systeem is tevens een uitgebreide Kennisbank aanwezig met vele vragen en antwoorden (de kans is groot dat uw vraag daar reeds is gesteld en beantwoord) maar ook handige tips en downloads. Onder Nieuws staan nog eens de laatste nieuwigheden en waarschuwingen van algemene aard.

Wij hebben voor het Plesk Control Paneel een volledig Nederlandse handleiding met filmpjes per onderwerp voor u online gezet waar u de meest voorkomende zaken visueel kunt terugzien, zoals hoe in te loggen in het Plesk Control Paneel, hoe een POP mail account aan te maken, hoe maak je een autoresponder aan, hoe webmail te gebruiken, etc. etc.


Plesk9 handleiding + Filmpjes Nederlands
De online Plesk filmpjes per onderwerp in het Nederlands kunt u hier vinden:
Plesk9 handleiding Nederlands

Plesk10 handleiding

Plesk11 handleiding

Plesk 11 handleiding resellers

 

 

DirectAdmin handleiding flash filmpjes

Directadmin


SSL Certificaten handleiding
Handleiding voor het aanmaken van een CSR en/of installatie van een SSL Certificaat



Vragen over uw account m.b.t wijzigingen, aanpassingen, upgrades, etc
.
Per email: accountbeheer(ad)dutchwebhosting. nl
Telefonisch: +31(0)165 318788 uitsluitend op werkdagen van maandag - vrijdag 10.00-12.00 13.00-17.00.

Voor urgente zaken email of server down
Per email: urgent(ad)dutchwebhosting .nl
Telefonisch: +31(0)165 318788 uitsluitend op werkdagen van maandag - vrijdag 10.00-12.00 13.00-17.00.